-20 ZŁ NA PIERWSZE ZAKUPY >> ZOBACZ OFERTĘ

ESENCJE PERFUM  ➜  TYLKO 69 zł 

Koszyk (0)
Twój koszyk jest pusty ...
Schowek (0)
Twój schowek jest pusty
662 777 511 MASZ PYTANIA?
Telefon dostępny w godz. 9 - 16 (pon. - pt.)
Szukaj
Strona główna » Regulamin

Regulamin

I.    INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY,


Sklep internetowy, działający pod adresem  www.esencjaperfum.pl prowadzony jest przez:
 
Adres rejestrowy -

Bracka 18 Sp. z o.o
ul. Głębocka 54E lok. 56
03-287 Warszawa

NIP:5252462174                 
 
 
 
Adres do zwrotów / reklamacji -

Bracka 18 Sp. z o.o
ul. Staniewicka 14A/2
03-310 Warszawa
 
 
Kontakt z działem obsługi:

tel.        +48 662 777 511
e-mail   kontakt@esencjaperfum.pl


II.   CENY
 
  1. Podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Ceny produktów podane w sklepie internetowym www.esencjaperfum.pl są cenami wyrażonymi w polskich złotych.
  3. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy zamówionych produktów.
  4. Zawsze wystawiamy dokument sprzedaży. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Prosimy o zaznaczenie właściwej opcji na etapie składania zamówienia.
  5. Wszelkie płatności związane z realizacją zamówienia dokonywane są w walucie polskiej.
  6. W sklepie www. esencjaperfum.pl obowiązują ceny produktów podane na stronie, z uwzględnieniem aktualnych promocji ogólnych i indywidualnych.
  7. Bracka 18 Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów oraz zapisów w aktualnie obowiązującym regulaminie. Zmiany te wchodzą w życie od momentu ich zamieszczenia na stronie sklepu www.esencjaperfum.pl.
  8. Promocje nie łączą się ze sobą, dlatego też w przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania.
  9. Sklep internetowy www.esencjaperfum.pl związany jest ceną podaną przy ofercie sprzedaży towaru w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Złożenie zamówienia oznacza akceptację podanej w ofercie ceny.

III.   REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 
  1. Zamówienia przyjmowane są na stronie internetowej www.esencjaperfum.pl
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  3. Zamówienia są realizowane i wysyłane są od poniedziałku do piątku. 
  4. Warunkiem złożenia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie internetowej sklepu.
  5. Wysyłając ze sklepu internetowego www.esencjaperfum.pl zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu i akceptuje jego postanowienia.
  6. W przypadku niedotrzymania przez Klienta postanowień Regulaminu, Bracka 18 Sp. z o.o. jest uprawniona do odstąpienia od umowy i unieważnienia zamówienia.
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie sklepu www.esencjaperfum.pl. W przypadku braku części zamówionych produktów pracownik sklepu skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o stanie zamówienia tj. częściowej jego realizacji, wydłużeniu czasu oczekiwania, anulowaniu całego zamówienia lub jego części.
  8. Bracka 18  Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do  potwierdzenia zamówienia poprzez kontakt telefoniczny lub poprzez wysłanie e- maila do Klienta.
  9. Po potwierdzeniu zamówienia produkty wysyłane są w przeciągu 24h (od poniedziałku do piątku), liczonych od momentu otrzymania wpłaty. Jeśli z jakiegoś powodu termin ten zostanie wydłużony, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
  10. Bracka 18 Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku błędnego lub częściowego wypełnienia formularza, w momencie gdy w uzgodnionym czasie nie zostanie dokonany przelew w należytej wysokości lub też przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera.
  11. Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub też je wycofać kontaktując się z działem sprzedaży pod wskazanym powyżej adresem e-mail. Powyższe jest możliwe jedynie do momentu wysyłki przesyłki.
  12. Niemożliwe jest anulowanie zamówienia, które zostało już wysłane.

IV.  FORMY PŁATNOŚCI
 
  1. Aktualnie jako forma zapłaty za złożone zamówienie możliwa jest przedpłata na wskazane poniżej konto bankowe lub pobraniowa przesyłka kurierska.
  2. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU / PayPal
  3. Termin płatności przelewem tradycyjnym to 3 dni robocze. Po upływie tego terminu transakcja jest anulowana, a przedmiot sprzedaży zostaje ponownie wystawiony na sprzedaż.
          DANE DO PRZELEWU:

          Bracka 18 Sp. z o.o.
          ul. Głębocka 54E lok. 56
          03-287 Warszawa

          BANK: ING Bank Śląski - 52 1050 1025 1000 0090 8087 8417


V.  WYSYŁKA TOWARU I KOSZTY PRZESYŁKI
  1. Towar na terenie Polski dostarczany jest wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost i firmy kurierskiej DHL. Na terenie Europy towar  dostarczany jest wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  2. Dostarczenie towaru do klienta jest bezpłatne przy zamówieniach powyżej 200 zł. Dokładne koszty znajdują się tutaj.
  3. Zamówiony towar zostanie wysłany pod adres podany przez kupującego w momencie złożenia zamówienia. 
  4. Bracka 18 Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas przewozu przesyłki do Klienta przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską. Powyższe ma również zastosowanie w przypadku opóźnień w dostawie towaru z winy firmy przewozowej.
  5. Bracka 18 Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane w formularzu zamówienia dane adresowe i/lub osobowe przez Zamawiającego. Bracka 18 Sp. z o.o. drukuje etykiety automatycznie i nie weryfikuje ich poprawności. 

VI.  ZWROT
  1. Klient ma prawo zwrócić kupione produkty w terminie do 14 dni od daty nadania przesyłki. Przekroczenie tego terminu będzie stanowiło naruszenie warunków umowy oraz podstawę do nieuwzględnienia zwrotu.
  2. Towary do zwrotu przyjmujemy wyłącznie w opakowaniach bez jakichkolwiek oznak użytkowania i otwierania (dotyczy to przede wszystkim folijki ochronnej). Zapach można sprawdzić bez otwierania, patrz punkt 4 poniżej. 
  3. Produkt musi znajdować się w nienaruszonym opakowaniu ochronnym (folia zabezpieczająca) ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych.
  4. Zapach można sprawdzić przed otwarciem opakowania na krążku zapachowym. W tym celu należy zaznaczyć "tak" przy pytaniu "czy chcesz sprawdzić zapach?". Znajduje się ono w podsumowaniu zamówienia pod polem komentarz do zamówienia.
  5. W przypadku zwrotu towaru objętego promocją lub ofertą specjalną np. 1+1 gratis, 1+1 za 50% należy zwrócić w stanie nienaruszonym (patrz pkt. VI 1 do 4) obydwa zakupione zapachy. 
  6. Koszty wynikające ze zwrotu towaru do Sprzedawcy pokrywa Klient.
  7. W przypadku zwrotu Klient otrzymuje wartość zamówionego towaru oraz koszt dostawy produktu do klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep www.esencjaperfum.pl)
  8. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni, od momentu dostarczenia paczki do Sprzedającego. O dostarczeniu paczki Kupujący zostanie poinformowany mailowo.
  9. Nie zwracamy kosztu odesłania przesyłki do nas.
  10. Wpłaty dokonujemy wyłącznie na konto bankowe podane w trakcie realizacji procedury zwrotu lub w formie w jakiej została dokonana płatność. Nie dokonujemy przelewu pocztowego.
  11. W przypadku podania błędnych danych adresowych lub osobowych podanych podczas procesu składania zamówienia, koszty związane z dostawą i zwrotem przesyłki ponosi Zamawiający. Na konto zwracana jest wówczas kwota pomniejszona o koszt dostawy i zwrotu przesyłki do Nadawcy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy błąd leży po stronie Nadawcy. 
  12. Jeżeli Klient skorzystał z rabatu za zapisanie się do newslettera (20 zł przy zamówieniu za min. 98 zł) i zwraca jedne perfumy, wówczas zwracana kwota zostaje pomniejszona o 20 zł przyjmując, iż przy zamówieniu jednej sztuki stosowny rabat się nie należy.
  13. Klienci posiadający konto, chęć dokonania zwrotu powinni zgłosić logując się na swoje Konto Klienta i wchodząc w dane zamówienie. Jest tam możliwość zgłoszenia chęci zwrotu kupionych produktów. Klienci nieposiadający konta, powinni w tym celu skorzystać z linku znajdującego się w mailu z potwierdzeniem zamówienia. Tam również istnieje możliwość zgłoszenia chęci zwrotu kupionych produktów. Jeśli Kupujący nie posiada już tego maila, wówczas należy skontaktować się z działem obsługi klienta. 
  14. Adres do wysyłki znajduje się w punkcie I. niniejszego regulaminu.
 
VII.   REKLAMACJE
 
  1. Jeśli po otrzymaniu towaru stwierdzisz, że posiada on wady  lub jest niezgodny z zamówieniem, masz 14 dni na odesłanie go nam z powrotem. Przy czym w przypadku otrzymania towaru zgodnego z zamówieniem, jeżeli jednak rozmiar jest nieodpowiedni zastosowanie ma procedura wymiany.
  2. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne obecnie produkty, o ile Klient wyrazi na to drugie zgodę.
  3. W przypadku uznania reklamacji jako niezasadnej, Klient pokrywa koszt ponownego odesłania produktów do Klienta.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku, gdy konieczna okaże się ekspertyza rzeczoznawcy.
  5. Kolor pudełka może zmieniać się w zależności od serii, dlatego też nie może stanowić to podstawy reklamacji. Zapach pozostaje bez zmian.
  6. Reklamacji nie podlega naturalne zużywanie się zakupionych towarów, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji, wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
  7.  Klienci posiadający konto, mogą złożyć reklamację logując się na swoje Konto Klienta i wchodząc w dane zamówienie. Jest tam możliwość złożenia reklamacji zakupionych produktów. Klienci nieposiadający konta, powinni w tym celu skorzystać z linku znajdującego się w mailu z potwierdzeniem zamówienia. Tam również istnieje możliwość złożenia reklamacji zakupionych produktów. Jeśli Kupujący nie posiada już tego maila, wówczas należy skontaktować się z działem obsługi klienta. 
  8. Adres do wysyłki znajduje się w punkcie I. niniejszego regulaminu.

VIII.    WYMIANA
 
  1. Klient ma prawo wymiany zakupionego towaru na inny. Chęć wymiany należy zgłosić i odesłać w terminie 14 dni od daty nadania przesyłki. Przekroczenie powyższych terminu będzie stanowiło podstawę do nieuwzględnienia żądania wymiany.
  2. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub bez uprzedniego zgłoszenia.
  3. Wymianę należy zgłosić w sposób opisany w punkcie VI.13 powyżej (ZWROTY).
  4. Adres do wysyłki znajduje się w punkcie I. niniejszego regulaminu.
  5. Koszt powtórnej wysyłki zgodny jest z cennikiem. 


IX.  OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
 
  1. Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę Bracka 18 Sp. z o.o. z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.  
 
 

 

Przejdź do strony głównej
662 777 511 MASZ PYTANIA?
Telefon dostępny w godz. 9 - 16 (pon. - pt.)
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ