I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY,
Sklep internetowy, działający pod adresem www.esencjaperfum.pl prowadzony jest przez:
Adres rejestrowy -
Bracka 18 Sp. z o.o
ul. Głębocka 54E lok. 56
03-287 Warszawa
NIP:5252462174
|
|
Adres do zwrotów / reklamacji -
Bracka 18 Sp. z o.o
ul. Staniewicka 14A/2
03-310 Warszawa
|
|
Kontakt z działem obsługi:
tel. +48 662 777 511
e-mail kontakt@esencjaperfum.pl |
II. CENY
- Podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Ceny produktów podane w sklepie internetowym www.esencjaperfum.pl są cenami wyrażonymi w polskich złotych.
- Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy zamówionych produktów.
- Zawsze wystawiamy dokument sprzedaży. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Prosimy o zaznaczenie właściwej opcji na etapie składania zamówienia.
- Wszelkie płatności związane z realizacją zamówienia dokonywane są w walucie polskiej.
- W sklepie www. esencjaperfum.pl obowiązują ceny produktów podane na stronie, z uwzględnieniem aktualnych promocji ogólnych i indywidualnych.
- Bracka 18 Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów oraz zapisów w aktualnie obowiązującym regulaminie. Zmiany te wchodzą w życie od momentu ich zamieszczenia na stronie sklepu www.esencjaperfum.pl.
- Promocje nie łączą się ze sobą, dlatego też w przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania.
- Sklep internetowy www.esencjaperfum.pl związany jest ceną podaną przy ofercie sprzedaży towaru w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Złożenie zamówienia oznacza akceptację podanej w ofercie ceny.
III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Zamówienia przyjmowane są na stronie internetowej www.esencjaperfum.pl
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Zamówienia są realizowane i wysyłane są od poniedziałku do piątku.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie internetowej sklepu.
- Wysyłając ze sklepu internetowego www.esencjaperfum.pl zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu i akceptuje jego postanowienia.
- W przypadku niedotrzymania przez Klienta postanowień Regulaminu, Bracka 18 Sp. z o.o. jest uprawniona do odstąpienia od umowy i unieważnienia zamówienia.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie sklepu www.esencjaperfum.pl. W przypadku braku części zamówionych produktów pracownik sklepu skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o stanie zamówienia tj. częściowej jego realizacji, wydłużeniu czasu oczekiwania, anulowaniu całego zamówienia lub jego części.
- Bracka 18 Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do potwierdzenia zamówienia poprzez kontakt telefoniczny lub poprzez wysłanie e- maila do Klienta.
- Po potwierdzeniu zamówienia produkty wysyłane są w przeciągu 24h (od poniedziałku do piątku), liczonych od momentu otrzymania wpłaty. Jeśli z jakiegoś powodu termin ten zostanie wydłużony, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
- Bracka 18 Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku błędnego lub częściowego wypełnienia formularza, w momencie gdy w uzgodnionym czasie nie zostanie dokonany przelew w należytej wysokości lub też przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera.
- Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub też je wycofać kontaktując się z działem sprzedaży pod wskazanym powyżej adresem e-mail. Powyższe jest możliwe jedynie do momentu wysyłki przesyłki.
- Niemożliwe jest anulowanie zamówienia, które zostało już wysłane.
IV. FORMY PŁATNOŚCI
- Aktualnie jako forma zapłaty za złożone zamówienie możliwa jest przedpłata na wskazane poniżej konto bankowe lub pobraniowa przesyłka kurierska.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU / PayPal
- Termin płatności przelewem tradycyjnym to 3 dni robocze. Po upływie tego terminu transakcja jest anulowana, a przedmiot sprzedaży zostaje ponownie wystawiony na sprzedaż.
DANE DO PRZELEWU:
Bracka 18 Sp. z o.o.
ul. Głębocka 54E lok. 56
03-287 Warszawa
BANK: ING Bank Śląski - 52 1050 1025 1000 0090 8087 8417
V. WYSYŁKA TOWARU I KOSZTY PRZESYŁKI
- Towar na terenie Polski dostarczany jest wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost i firmy kurierskiej DHL. Na terenie Europy towar dostarczany jest wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Dostarczenie towaru do klienta jest bezpłatne przy zamówieniach powyżej 200 zł. Dokładne koszty znajdują się tutaj.
- Zamówiony towar zostanie wysłany pod adres podany przez kupującego w momencie złożenia zamówienia.
- Bracka 18 Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas przewozu przesyłki do Klienta przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską. Powyższe ma również zastosowanie w przypadku opóźnień w dostawie towaru z winy firmy przewozowej.
- Bracka 18 Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane w formularzu zamówienia dane adresowe i/lub osobowe przez Zamawiającego. Bracka 18 Sp. z o.o. drukuje etykiety automatycznie i nie weryfikuje ich poprawności.
VI. ZWROT
- Klient ma prawo zwrócić kupione produkty w terminie do 14 dni od daty nadania przesyłki. Przekroczenie tego terminu będzie stanowiło naruszenie warunków umowy oraz podstawę do nieuwzględnienia zwrotu.
- Towary do zwrotu przyjmujemy wyłącznie w opakowaniach bez jakichkolwiek oznak użytkowania i otwierania (dotyczy to przede wszystkim folijki ochronnej). Zapach można sprawdzić bez otwierania, patrz punkt 4 poniżej.
- Produkt musi znajdować się w nienaruszonym opakowaniu ochronnym (folia zabezpieczająca) ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych.
- Zapach można sprawdzić przed otwarciem opakowania na krążku zapachowym. W tym celu należy zaznaczyć "tak" przy pytaniu "czy chcesz sprawdzić zapach?". Znajduje się ono w podsumowaniu zamówienia pod polem komentarz do zamówienia.
- W przypadku zwrotu towaru objętego promocją lub ofertą specjalną np. 1+1 gratis, 1+1 za 50% należy zwrócić w stanie nienaruszonym (patrz pkt. VI 1 do 4) obydwa zakupione zapachy.
- Koszty wynikające ze zwrotu towaru do Sprzedawcy pokrywa Klient.
- W przypadku zwrotu Klient otrzymuje wartość zamówionego towaru oraz koszt dostawy produktu do klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep www.esencjaperfum.pl)
- Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni, od momentu dostarczenia paczki do Sprzedającego. O dostarczeniu paczki Kupujący zostanie poinformowany mailowo.
- Nie zwracamy kosztu odesłania przesyłki do nas.
- Wpłaty dokonujemy wyłącznie na konto bankowe podane w trakcie realizacji procedury zwrotu lub w formie w jakiej została dokonana płatność. Nie dokonujemy przelewu pocztowego.
- W przypadku podania błędnych danych adresowych lub osobowych podanych podczas procesu składania zamówienia, koszty związane z dostawą i zwrotem przesyłki ponosi Zamawiający. Na konto zwracana jest wówczas kwota pomniejszona o koszt dostawy i zwrotu przesyłki do Nadawcy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy błąd leży po stronie Nadawcy.
- Jeżeli Klient skorzystał z rabatu za zapisanie się do newslettera (20 zł przy zamówieniu za min. 98 zł) i zwraca jedne perfumy, wówczas zwracana kwota zostaje pomniejszona o 20 zł przyjmując, iż przy zamówieniu jednej sztuki stosowny rabat się nie należy.
- Klienci posiadający konto, chęć dokonania zwrotu powinni zgłosić logując się na swoje Konto Klienta i wchodząc w dane zamówienie. Jest tam możliwość zgłoszenia chęci zwrotu kupionych produktów. Klienci nieposiadający konta, powinni w tym celu skorzystać z linku znajdującego się w mailu z potwierdzeniem zamówienia. Tam również istnieje możliwość zgłoszenia chęci zwrotu kupionych produktów. Jeśli Kupujący nie posiada już tego maila, wówczas należy skontaktować się z działem obsługi klienta.
- Adres do wysyłki znajduje się w punkcie I. niniejszego regulaminu.
VII. REKLAMACJE
- Jeśli po otrzymaniu towaru stwierdzisz, że posiada on wady lub jest niezgodny z zamówieniem, masz 14 dni na odesłanie go nam z powrotem. Przy czym w przypadku otrzymania towaru zgodnego z zamówieniem, jeżeli jednak rozmiar jest nieodpowiedni zastosowanie ma procedura wymiany.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne obecnie produkty, o ile Klient wyrazi na to drugie zgodę.
- W przypadku uznania reklamacji jako niezasadnej, Klient pokrywa koszt ponownego odesłania produktów do Klienta.
- Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku, gdy konieczna okaże się ekspertyza rzeczoznawcy.
- Kolor pudełka może zmieniać się w zależności od serii, dlatego też nie może stanowić to podstawy reklamacji. Zapach pozostaje bez zmian.
- Reklamacji nie podlega naturalne zużywanie się zakupionych towarów, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji, wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
- Klienci posiadający konto, mogą złożyć reklamację logując się na swoje Konto Klienta i wchodząc w dane zamówienie. Jest tam możliwość złożenia reklamacji zakupionych produktów. Klienci nieposiadający konta, powinni w tym celu skorzystać z linku znajdującego się w mailu z potwierdzeniem zamówienia. Tam również istnieje możliwość złożenia reklamacji zakupionych produktów. Jeśli Kupujący nie posiada już tego maila, wówczas należy skontaktować się z działem obsługi klienta.
- Adres do wysyłki znajduje się w punkcie I. niniejszego regulaminu.
VIII. WYMIANA
- Klient ma prawo wymiany zakupionego towaru na inny. Chęć wymiany należy zgłosić i odesłać w terminie 14 dni od daty nadania przesyłki. Przekroczenie powyższych terminu będzie stanowiło podstawę do nieuwzględnienia żądania wymiany.
- Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub bez uprzedniego zgłoszenia.
- Wymianę należy zgłosić w sposób opisany w punkcie VI.13 powyżej (ZWROTY).
- Adres do wysyłki znajduje się w punkcie I. niniejszego regulaminu.
- Koszt powtórnej wysyłki zgodny jest z cennikiem.
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę Bracka 18 Sp. z o.o. z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.
|